Sedmáci na výletě

Sedmáci se tentokrát vydali na Slovensko. Nejprve na Oravu, kde si vyšlápli k největší slovenské soše Krista, poté se plavili po největší slovenské ploše - po Oravské přehradě. První den zdolali také několik stovek schodů na kouzelném Oravském hradě, kde se natáčelo několik známých pohádek, nebo také první (a zároveň nejlepší) filmová adaptace románu Dracula. Druhý den prošli i přes nepřízeň počasí Janošíkovýma dierama na Fatře. ...číst dál about Sedmáci na výletě

PLOŠTINA NA KOLECH

Každoročně v posledním týdnu školy se vydala každá z tříd na menší výlet v okolí Valašské Polanky. Naši deváťáci si v doprovodu pana ředitele Filgase, paní zástupkyně Kovářové a paní učitelky Fialové mohli dopřát cyklistický zážitek. Jeli na nedalekou Ploštinu a tato akce byla opět spojena s edukací. Sluníčko jim pěkně svítilo, takže se nemuseli bát komplikací v podobě deště. S některými většími kopci se také skvěle poprali. ...číst dál about PLOŠTINA NA KOLECH

9.B NA VÝLETĚ

Ve dnech 6. a 7. června se i 9.B vydala na svůj poslední výlet. Tentokrát to nebylo nijak daleko. Nastoupili jsme na vlak do Velkých Karlovic a dtud jsme šli pěšky na skautské tábořiště v Podťatém. Procházka byla necelých 10 km. Na místě které bylo v krásné přírodě (bez signálu!), jsme se mohli pustit do „náročné“ stavby stanů. V průběhu odpoledne jsme hráli různé týmové hry. Večeři – hamburgery pro nás připravil náš výborný šéfkuchař pan učitel Fiala. Večer jsme poseděli u ohně a druhý den jsme opět zahráli hry. ...číst dál about 9.B NA VÝLETĚ

Štítky:

Prvňáčci a druháci v akci - výšlap na vysílač

Dnes 19. 6. jsme se s prvňáčky a druháky vydali na výšlap. Cílem bylo dosažení místního vysílače. Konečný cíl sice zdolán nebyl, za to se v lese objevila spousta nových domečků pro lesní skřítky. Děti byly nadšené a paní učitelky taky. Den venku jsme zdárně zakončili porcí zmrzliny, která nás příjemně osvěžila. ...číst dál about Prvňáčci a druháci v akci - výšlap na vysílač

Pythagoriáda

I v letošním školním roce proběhlo na naší škole školní kolo Pythagoriády. Žáci druhého stupně ZŠ řešili 15 úloh. Jsme rádi, že se pět našich žáků stalo úspěšnými řešiteli a čtyři z nich si vyzkoušeli i kolo okresní – Kolaříková Veronika 6.B, Staněk Šimon 8.B, Kostková Petra 8.B a Janota Petr 9.B. Žákům gratulujeme k úspěchu ve školním kole a děkujeme za reprezentaci školy v kole okresním.

Přejeme další výborné úspěchy. ...číst dál about Pythagoriáda

Organizace posledního týdne 17. - 21. června

Z důvodu připravované rekonstrukce elektroinstalace je pro nás týden od 17. do 21. června posledním v letošním školním roce. Co nás během něj čeká?

Pondělí, úterý  a čtvrtek 17., 18. června a 20. června - třídnické práce, sbírání a rozdávání učebnic, úklid tříd. Odchody na oběd postupně od 11:05 (nejmenší žáci) do 12:15 (deváté třídy).

Středa 19. června - první stupeň pobyt venku v okolí školy (do 11:05), druhý stupeň exkurze na významné přírodní lokality nebo do okolních firem (do cca 11:30). ...číst dál about Organizace posledního týdne 17. - 21. června

Pasování prvňáčků na čtenáře

Ve čtvrtek 13. 6. 2024 byli žáci z 1. A a 1. B slavnostně pasováni na čtenáře. Pasování proběhlo v obecní knihovně, které zorganizovala paní knihovnice Eva Kolínková. Prvňáčci předvedli, jak umí číst. Žáci z 1. A přečetli pohádku O Křemílkovi a Vochomůrkovi Jak zasadili semínko a žáci z 1. B přečetli pohádku O veliké řepě. Poté každý z žáků složil čtenářsky slib, pan ředitel Petr Filgas za přítomnosti pana místostarosty Martina Šeligy prvňáčky slavnostně pasoval na čtenáře. Děti byly odměněny knížkou, ovocem a sladkostmi. ...číst dál about Pasování prvňáčků na čtenáře

VÝLET 3., 4. a 5. třídy

Společná fotka dětí na školním výletě v ZOO

Za poněkud nepříznivého počasí si 12. června i třeťáci, čtvrťáci a páťáci užili parádní výlet. Tentokrát do ZOO v Lešné, kde jsme se poučili o některých zvířátkách při komentované prohlídce. V zámku Lešná jsme zase měli obohacenou prohlídku o hledání "klíče" s mapou a pracovním listem s křížovkou. A při cestě zpět jsme se zastavili nejen v čokoládovně ve Vizovicích, ale naši páťáci zpříjemnili pobyt babičkám a dědečkům malým koncertem v domově pro seniory. ...číst dál about VÝLET 3., 4. a 5. třídy

Vaříme s Polanečkou

Závěrečné hodiny vaření a přípravy pokrmu si letošních žáci 9. tříd užili pod taktovkou šéfkuchaře restaurace Polanečka pana Romana Hupky. Pod jeho vedením zvládli připravit pestré a hlavně chutné tříchodové menu. Jako předkrm jedna skupina připravila Italské bruschety s kozím sýrem. Další skupinka jako hlavní chod nachystala kuřecí steak s pepřovou omáčkou a k tomu naservírovala opékané a šťouchané brambory s cibulkou. A na závěr jako třetí chod nechyběl sladký  dezert v podobě lívanečků s mixovanými jahodami, šlehačkou a borůvkami ...číst dál about Vaříme s Polanečkou

Předškoláci v 1. třídě.

Ve středu 12. 6. 2024 proběhla výměna našich letošních prvňáčků s těmi, kteří do naší školy nastoupí už letos v září. Předškoláci si vyzkoušeli, jak se sedí ve školní lavici a prvňáci se zase rádi podívali zpět do školky. S budoucími prvňáčky jsme si povídali o škole, o tom co se v ní chtějí naučit a také se dozvěděli, jaké pomůcky a další věci budou potřebovat mít ve svém školním batohu. Všechny pomůcky si pak mohli vybarvit na pracovním listu a  na závěr jsme si zazpívali a zatančili. Všem nastávajícím školákům přeju, aby se jim u nás ve škole líbilo a chodili do ní rádi. ...číst dál about Předškoláci v 1. třídě.